بسیج منابع و امکانات شهرداری قائم شهر در جهت مقابله با کرونا ویروس

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1398/12/23 87205 بازدید 0 نظر
بسیج منابع و امکانات شهرداری قائم شهر در جهت مقابله با کرونا ویروس

مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر در حاشیه مانور مشترک دستگاه های اجرایی ، نهادها و بسیجیان قائم شهر در جهت مقابله با کرونا ویروس در گفتگو با خبرنگاران گفت:طی هفته های اخیر و در راستای برنامه های اطلاع رسانی خطرات ویروس کرونا شهرداری قائم شهر در تابلوهای شهری،اماکن عمومی ،استندها و بنرهای اطلاع رسانی نسبت به آگاهی بخشی مردم در خصوص این ویروس اقدام نموده است.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر؛مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر در حاشیه مانور مشترک دستگاه های اجرایی ، نهادها و بسیجیان قائم شهر در جهت مقابله با کرونا ویروس در گفتگو با خبرنگاران گفت:طی هفته های اخیر و در راستای برنامه های اطلاع رسانی خطرات ویروس کرونا شهرداری قائم شهر در تابلوهای شهری،اماکن عمومی ،استندها و بنرهای اطلاع رسانی نسبت به آگاهی بخشی مردم در خصوص این ویروس اقدام نموده است.

شهردار قائم شهر با اشاره به فعالیت های روابط عمومی شهرداری در حوزه اطلاع رسانی بیان داشت:از مردم خواهش می کنیم تا در خانه هایشان بمانند و با عدم حضور در تجمعات و اماکن عمومی و رعایت بهداشت فردی در جهت مقابله با این ویروس اقدام شود.

صالح زاده با بیان اینکه در حوزه ضد عفونی معابر،کوچه ها ،تاکسی ها و اتوبوس ها و اماکن پرتردد ،مدیریت پسماند و دفع بهداشتی زباله ها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری،معاونت خدمات شهری ،سازمان پسماند و پرسنل شهرداری در حوزه های مختلف پای کار بوده و هستند، افزود:بازاهای روز و هفتگی شهری را تعطیل کرده و دستفروشان را سامادهی و خواهش کردیم تا مهار کامل این ویروس همکاری نمایند.

شهردار قائم شهر با اشاره به همکاری کسبه و بازاریان قائم شهری در خصوص خدمت رسانی به مردم با رعایت هشدارهای بهداشتی در این روزها ابراز داشت:در خصوص کمک به سایر دستگاه و روستاهای مجاور قائم شهر که نیاز به کمک داشتند شهرداری اقدام به توزیع مواد ضدعفونی بین آن ها نموده است و این همکاری ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری به صورت مستمر در حال انجام می باشد بیان داشت:جلسات داخلی شهرداری حتی المقدور در این هفته ها کاهش و همکاران شهرداری با برنامه ریزی های صورت گرفته به صورتی که هم کار مردم انجام و هم سلامت خود و مراجعین حفظ شود در حال خدمت رسانی می باشند.