پرسش و پاسخ متداول شهرداری قائم شهر


سامانه 137

شماره تلفن سه رقمی ۱۳۷ متعلق به شهرداری بوده و شهروندان می‌توانند برای اعلام درخواست‌های خود در تمامی حوزه‌های مربوط به شهرداری با آن تماس بگیرند و به راحتی با اپراتورها درخواست خود را مطرح کنند که هرچه سریع تر مشکل خود را از طریق این سامانه رفع کنند.

در هنگام تماس با 137 به نکات زیر توجه کنید!

1- تعیین نشانی دقیق و نوع موضوع درخواست مورد نظر، قبل از تماس

2- به خاطر سپردن کد کارشناس ثبت پیام

3- برخورد شایسته و برازنده یک شهروند فهیم و مسئول در هنگام مکالمه

4- توجه کامل به سوالات کارشناس ثبت پیام و پاسخ کوتاه، لازم و کافی به سوالات

5- یادداشت نمودن کد پیگیری پیام، جهت اطلاع از نتیجه انجام درخواست

مزایده و مناقصه ها

کلیه مزایده / مناقصه این دستگاه  در بستر سامانه ستاد به آدرس https://setadiran.ir صورت می گیرد لذا متقاضیان می توانند از طریق این سامانه اقدام به خرید ، دریافت و بارگذاری اسناد نمایند.  

خیر . دریافت اسناد فقط از طریق سامانه ستاد  در بازه زمانی تعیین شده انجام می گیرد. 

پس از پایان مهلت، امکان ارسال پیشنهاد وجود ندارد. 

خیر- تا زمانی که بازگشایی پاکت ها به ترتیب و در بستر سامانه ستاد انجام نشود، قیمت ها به هیچ عنوان قابل مشاهده نمی باشد. 

خیر- هرگونه اصلاح، جایگزینی و یا بازپس گیری پاکت ها درسامانه، تنها تا پایان مهلت ارسال پاکت های پیشنهاد امکان پذیر می باشد. 

باتوجه به اینکه صدور ضمانتنامه از سوی بانک مرکزی همچنان آنلاین نیست و تنها امکان آنلاین استعلام وجود دارد، لذا دریافت فیزیک پاکت (الف) به منظور بررسی و تطابق الزامیست.