پیام شهردار قائم شهر در پی اهانت اخیر نشریه فرانسوی

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر پیام شهردار 1399/6/20 2781 بازدید 0 نظر
پیام شهردار قائم شهر در پی اهانت اخیر نشریه فرانسوی

مهندس صالح زاده در پی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی پیامی صادر نمودند.


مهندس صالح زاده  در پی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی پیامی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر متن پیام  به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو که با حمایت رئیس جمهور فرانسه در پازل اسلام زدایی و اسلام هراسی دول غربی انجام شده بی شک نه تنها توهین و اهانت به اسلام و پیامبران که توهین به جامعه بشری و همه موحدین و رسولان الهی است.
خشونت نرم یکی از تاکتیک های جهان غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است که با تحریک عواطف و احساسات پاک مسلمین جهان و با تمسک به حربه آزادی بیان صورت پذیرفته است و دل هر آزاده ای را به درد آورده است.
در حالی شاهد این اقدام زننده و تحریک آمیز و مسبوق به سابقه  فرانسوی ها بودیم که در روزهای گذشته خیانت بزرگ امارات به اسلام و حمایت برخی کشورهای عربی از رژیم منحوس صهیونیستی بودیم که این اهانتی آشکار به آرمان های مسلمین  اسلام بود و بلاتردید این نقشه های شوم تمدن روبه زوال غرب با کمک توطئه های عبری-عربی برای اسلام زدایی و اسلام هراسی شکست می خورد و اسلام پیروز است ؛ چرا که حق پیروز است. 
اینجانب ضمن اعلام انزجار از این حرکت بی شرمانه، هر نوع تعدی و اهانت به حریم مقدسات اسلام و خاصه ساحت قدسی و الهی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات الله علیه را محکوم می نمایم.