اولین بازدید فرهنگی و آموزشی دانش آموزی قائم شهر از محل دفن و پردازش زباله

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1401/12/2 1489 بازدید 0 نظر
اولین بازدید فرهنگی و آموزشی دانش آموزی قائم شهر از محل دفن و پردازش زباله

اولین بازدید فرهنگی و آموزشی دانش آموزی قائم شهر از محل دفن و پردازش زباله با حضور جمعی از دانش آموزان دبستان پیشرو ، دکتر مفید اسماعیلی سراجی ، مهندس فلاحی و مهندس قاسمی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، صبح امروز سه شنبه 2 اسفند 1401 ، تعدادی از دانش آموزان دبستان  پیشرو با رعایت کامل موارد بهداشتی از محل دفن زباله و کارخانه در حال ساخت پردازش زباله شهرداری قائم شهر دیدن کردند.

در این برنامه آموزشی دکتر مفید اسماعیلی سراجی عضو شورای اسلامی شهر، مهندس  مرتضی فلاحی معاونت خدمات شهری و مهندس جعفر قاسمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قائم شهر حضور داشتند.
مهندس فلاحی در خصوص مراحل تولید ،جمع آوری و انباشت زباله  و لزوم تفکیک زباله از مبدا توضیحات آموزنده ای به دانش آموزان  ارائه دادند و در پایان از مدیریت آموزش و پروش قائم شهر و همچنین مدیریت دبستان پیشرو بابت هماهنگی این بازدید علمی، فرهنگی و آموزشی سپاس و قدردانی نمودند.

شهرداری قائم شهر آمادگی کامل دارد تا با تمام مدارس در زمینه اینگونه بازدید های فرهنگ ساز و آموزنده همکاری لازم را داشته باشد تا در آینده ای نزدیک شاهد شهری سالم تر  باشیم.