رتبه دوم مازندران در جذب اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور با 840 میلیارد تومان

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1401/5/23 1578 بازدید 0 نظر
رتبه دوم مازندران در جذب اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور با 840 میلیارد تومان

استاندار مازندران، گفت: مازندران با جذب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبارات سفرهای استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رتبه دوم کشور را در این زمینه در اختیار دارد. ‎


سید محمود حسینی‌پور روز شنبه در دیدار مجمع نمایندگان و صادرکنندگان مازندران با وزیر امور اقتصادی و دارائی در ساری افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه اقتصادی مازندران با جذب اعتبارات ملی در جریان است و این استان اکنون در دریافت منابع مالی سفرهای استانی رئیس جمهور پیشرو به حساب می آید.

وی خاطر نشان کرد: توسعه گمرکات استان با جدیت در دستور کار است چرا که با اجرای این طرح به طور حتم روند توسعه اقتصادی مازندران شکوفاتر خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان این که ردیف بودجه برای اصلاح شبکه آب و خاک استان های شمالی کشور در سال آینده در بودجه کشور پیشنهاد خواهد شد، تصریح کرد: به طور حتم با اجرا و تصویب این لایحه اتفاقات خوبی در حوزه تولیدات بخش کشاورزی استان ایجاد خواهد شد.

حسینی پور اضافه کرد: راه اندازی پنجره واحد برای اخذ مجوزهای اقتصادی در استان مازندران در دست پیگیری است که با اجرای این طرح روند اعطای مجوزهای سرمایه گذاری در استان تسهیل خواهد شد.

وی با بیان این که مازندران ۱۱.۵ درصد سبد غذایی کشور را تولید می کند و در تولید ۱۵ قلم کالا نیز رتبه نخست ایران را دارد، خواستار توسعه صادرات استان در حوزه کشاورزی شد.

استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که مردم استان برای اجرای طرح های اقتصادی با انگیزه هستند، گفت: دستگاه های اجرایی تمام قد برای توسعه صنعت و تولید مازندران تلاش خواهند کرد.

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری، دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.