آیین گرامیداشت روز کارگر در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1401/2/11 2048 بازدید 0 نظر
آیین گرامیداشت روز کارگر در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر

بعد از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ آیین گرامیداشت روز کارگر و تبدیل وضعیت تعدادی از پرسنل در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، بعد از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ آیین گرامیداشت روز کارگر و تبدیل وضعیت تعدادی از پرسنل در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر برگزار شد.
 در این برنامه که با حضور مهندس کاظم علیپور شهردار ، دکتر سید هادی فضلی وسطی کلایی و دکتر مفید اسماعیلی سراجی اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس حسینی رئیس اداره کار و آقای دریا بیگی دبیر خانه کارگر و جمعی از پرسنل شهرداری قائم شهر برگزار شد، از ۳۰ نفر از کارگران نمونه شهرداری قائم شهر تقدیر به عمل آمد .
همچنین احکام تبدیل وضعیت ۱۲۱ نفر از فرزندان ایثارگران و ۳۳ نفر از پرسنل شهرداری که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نمودند به آنها تحویل داده شد.
 در این آیین مهندس علیپور شهردار قائم شهر در خصوص ضرورت اهمیت به کارگران توضیحاتی ارائه نمودند. شهردار قائم شهر در ادامه اشاره کردند اینجانب از کارگری در شهرداری آغاز به کار نموده و به آن افتخار می کنم . همچنین دکتر مفید اسماعیلی و آقای دریابیگی نیز در زمینه روز کارگر به ایراد سخنرانی پرداختند.