استقبال شهروندان و گردشگران از ابتکار شهرداری قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1401/1/3 2012 بازدید 0 نظر
استقبال شهروندان و گردشگران از ابتکار شهرداری قائم شهر

اولین تور گردشگری رایگان (قائم‌شهرگردی) به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، اولین تور گردشگری رایگان (قائم‌شهرگردی) به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان برگزار شد.

این تور در ساعت ۱۴ امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱ از جاده سلامت واقع در خیابان کارگر آغاز شد.
علیرغم شرایط نامساعد جوی و بارش باران، استقبال گرمی را از سوی شهروندان شاهد بودیم.
لازم به ذکر است در این تور کودکان و نوجوانان نیز در کنار بزرگسالان و سالمندان حضور داشتند و با گرفتن عکس های یادگاری زیبا،خاطرات این روز را جاودانه نمودند.
گردشگران حاضر در تور ضمن تقدیر از شهردار قائم شهر مهندس کاظم علیپور، بابت اجرای این طرح با نشاط خواستار استمرار این تورها و برنامه های مشابه از سوی شهرداری و سایر ارگان های مربوطه شدند.
اواین برنامه این تور، دیدار از نوروزگاه شهرداری واقع در جاده بابل بود.
 این نوروزگاه شامل ایستگاه راهنمای مسافران و غرفه های صنایع دستی و گردشگری و محصولات بومی و محلی می باشد.
دراین نوروزگاه نوروزخوانی انجام شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
سپس اتوبوس حامل گردشگران به سمت پارک جنگلی تلار به حرکت درآمد و راهنمای گردشگری در طول مسیر توضیحاتی را در خصوص پارک جنگلی تلار و فرهنگ بومی و محلی منطقه به گردشگران ارائه نمودند. گردشگران پس از حضور در این پارک زیبا از آنجا دیدار به عمل آوردند . اجرای ترانه های محلی و بازدید از رستوران چوبی و سایر نقاط پارک از دیگر برنامه های این تور نیم روزه رایگان بوده است.

 این تور گردشگری رایگان در دو نوبت دیگر در روزهای ۷ و ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.در تلاشیم تا در تور های بعدی شاهد برنامه های بهتر و کامل تر باشیم.

  علاقمندان به حضور در تور قائم شهرگردی می توانند با شماره ۰۹۱۱۲۰۷۱۱۹۵ تماس حاصل نمایند.