• صفحه اصلی
  • تماس با ما
  • نقشه سایت
  • صفحه اصلی
  • قائم شهر
    • درباره قائم شهر
    • مشخصات عمومی شهر
    • تاریخچه شهر
    • مشاهیر قائم شهر
  • شهرداری
    • اهداف، وظایف و خط مشی
    • معرفی شهردار
    • قوانین و مقررات
    • حقوق شهروندی
  • حوزه شهردار
    • شهردار
    • شهردار منطقه یک
    • شهردار منطقه دو
    • حراست
  • معاونت ها
    • معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی
    • معاونت برنامه ریزی
    • معاونت فنی و عمرانی
    • معاونت خدمات شهری
    • معاونت سرمایه گزاری
    • معاونت شهرسازی و معماری
  • سازمان ها
    • سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
    • سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی
    • سازمان حمل و نقل بار و مسافر
    • سیما، منظر و فضای سبز شهری
    • سازمان مدیریت پسماند
    • سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی
    • سازمان آرامستان ها
  • اخبار
  • ملاقات مردمی
  • مناقصه و مزایده
  • ویدئو
  • ارتباط با ما

Embarrassing hidden in the middleany thing

Content of a page when looking.

Popular Posts

  • 11 July, 2012Established fact that a reader.
  • 1398/06/07Editors now use as their default model text.
  • 05 July, 2012Embarrassing hidden in the middle.
  • 01 July, 2012Anything embarrassing hidden in the middl.

More In Business

  • مزایده
  • مناقصه
  • معملا
  • Banks

Simply dummy text of the printing.

Internet tend to repeat predefined chunks.

Popular Posts

  • 11 July, 2012Publishing packages and web page
  • 1398/06/07Generators on the Internet tend to repeat.
  • 05 July, 2012Anything embarrassing hidden in the middle.
  • 01 July, 2012Words which don't look even slightly.

More In Tech

  • Web Development
  • Programming
  • Techique
  • Cars

Many desktop packages and web page editors.

There are many variations passages

Popular Posts

  • 11 July, 2012Many desktop publishing packages and web page
  • 1398/06/07Randomised words which don't look even.
  • 05 July, 2012Anything embarrassing hidden in the middle.
  • 01 July, 2012Established fact that a reader.

More In Education

  • High school
  • Univercity
  • College
  • Students
آخرین اخبار
  • بازدید مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از روند اجرای پروژه پارک محله ای هیرکانی
  • بازدید مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از روند اجرای پروژه پارک خبرنگار
  • حضور مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر در سمینار شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان مازندران
  • استقبال بی‌نظیر جامعه مهندسین و انبوه سازان شهرستان قائم شهر در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ساختمان
  • ملاقات مردمی مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر
  • بازدید از روند اجرایی پروژه تفریحی، گردشگری و مبلمان حریم رودخانه سیاهرود
  • بازدید از روند اجرایی پارک هیرکانی
  • بازدید از روند اجرایی پروژه پارک خبرنگار
  • صفحه اصلی
  • اهداف، وظایف و خط مشی

اهداف، وظایف و خط مشی

اهداف كلان
  • بهبود عبور و مرور و تقویت حمل و نقل عمومی
  • تعادل و توازن بین مناطق شهری از نظر برخورداری از خدمات و تامین رفاه، امنیت و سلامت شهروندان
  • توسعه و ارتقاء كیفیت خدمات شهری
  • حفظ و ارتقا كیفیت محیط زیست شهری
  • ارتقاء فرهنگ شهرنشینی، طراحی مهندسی فرهنگی شهر و تقویت مشاركت شهروندان
  • توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تحقق شهر الكترونیك
  • توانمندسازی سكونتگاه های غیر رسمی و نوسازی و بهسازی بافت ها فرسوده
  • همساز نمودن شهرسازی و معماری بر اساس شرایط اقلیمی و فرهنگی شهر در جهت ارائه مدل هویت شهری
  • شناسائی، امكان سنجی و ایجاد درآمدهای پایدار و مدیریت كارآمد منابع مالی و استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوص
چشم انداز

  قائم شهر شهری پاک، امن، تجاری، صنعتی ، توریستی با رفاه اجتماعی بر مبنای هم افزایی فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و با رشد مستمر در میان شهرهای شمالی.

رسالت شهرداری قائم شهر

شهرداری قائم شهر نهادی عمومی، غیر دولتی و متعلق به مردم، که رسالت آن تأمین رفاه، عدالت و امنیت اجتماعی با همکاری شورای اسلامی شهر و ارتقای سلامت روحی - روانی شهروندان است و به دنبال توسعه محیطها و فضاهای تفریحی- رفاهی، بهبود وضعیت شهروندان از بعد تحقق آرمان های عدالت محوری چشم انداز 20 ساله نظام، ایجاد فرصت های شغلی، بهبود کیفیت زندگی شهروندان و همچنین ایجاد جوی انتقاد پذیر برای استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان در راستای مشارکت شهروندی با تکیه بر مهارت و توانایی های مدیران و کارکنان خود است.

خط مشی کیفیت شهرداری قائم شهر

شهرداری قائم شهر بعنوان یک نهاد عمومی و غیر دولتی که رسالت آن تأمین رفاه، عدالت، امنیت اجتماعی، ارتقای سلامت روحی و روانی شهروندان است و عهده‌دار توسعه محیط ها و فضاهای تفریحی رفاهی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان می‌باشد. این شهرداری در پیشبرد اهداف و وظایف مربوطه در چارچوب رعایت ضوابط و قوانین و مقررات، خود را ملزم به جلب رضایت شهروندان و ارباب رجوع دانسته و در راستای ارائه خدمات با کیفیت گام بر می دارد.

در این راستا برای تأمین الزامات فوق، جهت‌گیری‌ها و راهبردهای خود را بر اساس محورهای زیر بنا نهاده است:

  • توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی
  • تعادل و توازن عادلانه بین مناطق شهری به منظور برخورداری شهروندان از رفاه و بهداشت شهری
  • توسعه و ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری
  • ارتقاء فرهنگ شهرنشینی با هدف مشارکت شهروندی
  • توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تحقق شهرداری الکترونیک
  • توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده
  • طراحی معماری شهر بر اساس اقلیم و فرهنگ مذهبی و بومی
  • ایجاد درآمدهای پایدار و مدیریت کارآمد منابع مالی با رویکرد سرمایه گذاری بخش خصوصی
  • توسعه منابع انسانی و ارتقاء سطح آگاهی، دانش تخصصی و مهارت کارکنان و ایجاد بستری مناسب برای خلاقیت و نوآوری و تقویت مشارکت آنان در امور

رعایت الزمات سیستم مدیریت کیفیت و روش‌های اجرایی مرتبط برای تمامی مدیران، روسا، کارشناسان و کارکنان شهرداری حائز اهمیت بوده و در فعالیت‌های آنان بطور موثر بکارگرفته می‌شود.

حصول اطمینان از استقرار، حفظ و بهبود سیستم مدیریت کیفیت و گزارش‌دهی منظم از عملکرد آن بر عهده نماینده مدیریت (معاون برنامه ریزی و توسعه) بوده و بازنگری ادواری آن بعهده اینجانب است.

برچسب: شهرداری قائم شهر, شهرداری

برچسب

  • شهرداری قائم شهر
  • مهندس کاظم علیپور
  • لندفیل
  • نهضت آسفالت
  • روابط عمومی
  • خدمات شهری
  • سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی
  • سیما، منظر و فضای سبز شهری
  • آتش نشانی
  • فضای سبز
  • واحد تاسیسات
  • تبلیغات شهری
  • تجهیزات ترافیکی
  • امور قرارداد ها

آخرین خبر ها

بازدید مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از روند اجرای پروژه پارک محله ای هیرکانی

بازدید مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از روند اجرای پروژه پارک محله ای هیرکانی

بازدید مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از روند اجرای پروژه پارک خبرنگار

بازدید مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر از روند اجرای پروژه پارک خبرنگار

حضور مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر در سمینار شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان مازندران

حضور مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر در سمینار شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان مازندران

اطلاعات تماس

دفتر روابط عمومی: ۴۲۰۷۶۶۰۷ (۰۱۱)

شهرداری مرکزی: ۴۲۰۸۴۲۲۰ (۰۱۱)

شهرداری منطقه یک: ۴۲223263 (۰۱۱)

شهرداری منطقه دو: ۴۲216350 (۰۱۱)

شماره دورنگار: ۴۲۰۸۴۲۱۹ (۰۱۱)

سامانه پیام کوتاه: ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۷

مازندران، قائم شهر، خیابان کارگر (ساری)، چهارراه ترک محله

شماره روابط عمومی: ۱۳۷

پست الکترونیک: info@ghaemshahr.ir

  • صفحه اصلی
  • سازمان ها
  • اخبار
  • مناقصه و مزایده
  • پروژه ها
  • ارتباط با ما

© روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر