همایش تجلیلی از روحانیون سادات شهرستان قائم شهر همزمان با عید غدیر در مجتمع تفریحی توریستی و اقامتی پارک جنگلی تلار

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1400/5/9 1482 بازدید 0 نظر
همایش تجلیلی از روحانیون سادات شهرستان قائم شهر همزمان با عید غدیر در مجتمع تفریحی توریستی و اقامتی پارک جنگلی تلار

بمناسبت عید غدیر درهمایشی از روحانیون سادات شهرستان قائم شهر تجلیل شد


به گزارش روابط عمومی واموربین اللملل شهرداری قائم شهر،روز چهارشنبه ۶ مردادماه همزمان باعیدغدیرخم درمحل مجموعه تفریحی توریستی گردشگری پارک جنگلی تلار  که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران و فرمانده نیروی انتظامی استان  حضورداشتند حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور ، غدیر را افضل و اعظم اعیاد اسلامی نام برد که خداوند به پیامبر اعظم فرمود اگر امر ولایت امیرمومنان حضرت علی (ع) را ابلاغ نکنی رسالت الهی را انجام ندادید.

او حادثه غدیر را استمرار حکومت الهی  و نفی طاغوت و عینیت یافتن لا اله الا الله دانست وافزود حادثه غدیر ارائه عالی ترین مدل اداره جامعه بشر در تاریخ است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، جمهوری اسلامی ایران راکپی غدیر دانست و تصریح کرد انقلاب اسلامی با رهبریت امام خمینی ، ولایت راعینی کرد و این مدل اداره بشر می تواند جامعه را به سوی سعادت دنیا و آخرت رهنمون سازد چرا که خواستگاه و سرچشمه همه این تحولات و سرمایه های معنوی غدیر است .
در این مراسم با اهدای هدایایی از روحانیون سادات و خانواده شهید سید جواد محسنی از شهدای طلاب سادات قائم شهر تجلیل و تکریم شد