‌‌ افتتاحیه نخستین غسالخانه سازمان آرامستان های شهرداری قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/11/21 2509 بازدید 0 نظر
‌‌ افتتاحیه نخستین غسالخانه سازمان آرامستان های شهرداری قائم شهر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه نخستین غسالخانه سازمان آرامستان های شهرداری قائم شهر برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر ، سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۹ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه نخستین غسالخانه سازمان آرامستان های شهرداری قائم شهر با حضور مهندس صالح زاده شهردار ،مهندس یوسف پور فرماندار، دکتر فضلی رئیس ،مهندس دریابیگی ،مهندس عباسی و مهندس میرزایی اعضای شورای اسلامی شهر ،مسئولین شهرداری واصحاب رسانه برگزار گردید.

مهندس صالح زاده بیان داشت:  پس از شیوع ویروس کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری  و لزوم شست و شوی اموات بر اساس پروتکل های بهداشتی ، سرعت بخشیدن در روند تکمیل این ساختمان در دستور کار قرار گرفت و با تلاش ها و مجاهدت های نیروهای خدوم و زحمتکش شهرداری مراحل ساخت در کوتاه ترین زمان به اتمام رسید و در بحرانی ترین شرایط مورد بهره برداری قرار گرفت .
لازم به ذکر است غسالخانه قائم شهر در زمینی به مساحت ۴۰۰۰متر مربع و ساختمانی به مساحت ۱۵۰متر و با دو سالن مجزا برای شست و شوی آقایان و بانوان با ۱۳میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.