پیام مهندس صالح زاده ، شهردار قائم شهر به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر پیام شهردار 1399/8/12 2144 بازدید 0 نظر
پیام مهندس صالح زاده ، شهردار قائم شهر به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

مهندس صالح زاده ضمن اهدا سلام و صلوات به روح همه شهدایی که در مسیر حق قدم برداشته اند به خصوص به روح پرفتوح امام شهدا، اذهان داشتند رجای واثق دارم با تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسیر آرمان های امام و شهدا حرکت نماییم .


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری قائم شهر متن پیام مهندس صالح زاده به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

13 آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیش قراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است. (رهبر معظم انقلاب )

۱۳ آبان ماه که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی به نام روز ملی مقابله با استکبار جهانی نام گذاری گردیده، یادآور ۳ رویداد بزرگ و سرنوشت ساز کشور (تبعید امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 1357و تسخیر سفارت لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358توسط دانشجویان)  است که همگی آن ها در راستای استکبار ستیزی و مقابله با استعمار و استکبار و استبداد صورت پذیرفته است.

قیام عاشورایی حضرت امام خمینی (ره) با بسیج آحاد ملت بزرگ ایران و اصناف و اقشار مختلف و هدیه شهدای والامقام متعلق انقلابی الهی بوده که خون شهدا ضامن بقای آن می باشد .

اینجانب ضمن اهدا سلام و صلوات به روح همه شهدایی که در مسیر حق قدم برداشته اند به خصوص به روح پرفتوح امام شهدا، رجای واثق دارم با تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسیر آرمان های امام و شهدا حرکت نماییم .

عباس صالح زاده
 شهردار قائم شهر