شهردار قائم شهر در همایش شهرداران مازندران

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1398/7/19 44422 بازدید 0 نظر
شهردار قائم شهر در همایش شهرداران مازندران

شهرهای استان تنها با جذب سرمایه گذار توسعه می یابند.


شهردار قائم شهر بر ضرورت آموزش مدیران شهرداری ها تاکید کرد.
مهندس عباس صالح‌زاده که به عنوان نماینده شهرداران مازندران در همایش شهرداران استان سخن می گفت ، تاکید کرد: جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری های درست و منطقی در حوزه مدیریت شهری ، ضرورت آموزش به مدیران شهرداری ها احساس می شود.
 شهردار قائم‌شهر با بیان اینکه شهرداری ها با توجه به قوانین و ضوابط می توانند به خوبی پروژه ها را اجرا کنند ، اظهار داشت: در بحث مدیریت پسماند قابل قبول نیست که به دو شهر همجوار با یک جمعیت تقریبا برابر ، نگاه متفاوت و متمایزی در بودجه شود.
وی ادامه داد: رفتارها در برابر حل معضل زباله و مدیریت پسماند در تمام شهرهای مازندران باید واحد باشد.
مهندس صالح زاده با اشاره به نیروهای مازاد تمام شهرداری های استان مازندران ، افزود: برای حل مسئله وجود نیروهای مازاد در شهرداری ها نیاز به منابع مالی است که از اخراج آن ها جلوگیری به عمل آید.
 شهردار قائم شهر با بیان اینکه منابع مالی شهرداری ها با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی ، تامین خواهد شد ، افزود: در حوزه سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی ، ظرفیت های بسیار خوبی در تمام شهرهای مازندران وجود دارد.
به گزارش مازنی خبر ، صالح زاده که در همایش شهرداران مازندران به عنوان نماینده شهرداران سخن می گفت ، افزود: دریا و جنگل فرصت های بسیار خوبی برای استان به وجود آورده است در صورتی که ما نتوانسته ایم از این فرصت ها و حضور میلیونی گردشگران به خوبی استفاده کنیم.

 شهردار قائم شهر با تاکید بر اینکه شهرهای استان تنها با جذب سرمایه گذار توسعه می یابند ، ادامه داد : باید موانع سرمایه گذاری را برطرف سازیم و قدرت شهرداری ها را در بحث صدور مجوز برای سرمایه گذاران افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی درست می توان در شهرهای کوچک مازندران نیز شاهد حضور سرمایه گذار باشیم .
 صالح زاده با بیان اینکه در قائم شهر بحث حضور سرمایه گذاران به جد دنبال می شود ، ادامه داد: امروز آموزش جذب سرمایه گذار به مدیران شهرداری ها ضروری است؛