دیدار مهندس صالح زاده به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر باریاست محترم دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/4/5 2038 بازدید 0 نظر
دیدار مهندس صالح زاده به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر باریاست محترم دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر باریاست محترم دادگستری شهرستان دیدار و این هفته را به ایشان وپرسنل شریف دستگاه قضا تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر ، مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر باریاست محترم دادگستری شهرستان دیدار و این هفته را به ایشان وپرسنل شریف دستگاه قضاتبریک گفتند.

در این دیدار مهندس صالح زاده به ارائه مختصری از فعالیت های شهرداری در یک سال گذشته و گزارشی از روند اجرای پروژه های شهرداری نظیر لندفیل بهداشتی ،زیرگذرهای در حال احداث ، پارک جنگلی تلار و ... پرداخت و گفت: با رهنمودهای آیت الله معلمی امام جمعه معزز و فرماندار ساعی شهرستان و مجموعه قضایی شهرستان و دیگر عزیزانی که به ما کمک کردند توانستیم این پروژه ها را در جهت افزایش رفاه جامعه شروع کنیم .
شهردار قائم شهر با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری حفظ حقوق مردم می باشد تصریح کرد : هفته قوه قضائیه را خدمت همه کارکنان و مسئولین قضایی کشور و خاصه شهرستان قائم شهر تبریک عرض می نمایم.

آقای فولادی رئیس دادگستری شهرستان قائم شهر با بیان اینکه از هر پروژه ای که خیر آن به عموم مردم می رسد حمایت می کنیم تصریح کرد : شهرداری کارهای خوبی انجام داده که جای حمایت دارد و ان شالله نفع آن به آحاد مردم عزیز برسد.