نشست راه اندازی موزه قائم شهر برگزار شد

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/3/22 2657 بازدید 0 نظر
نشست راه اندازی موزه قائم شهر برگزار شد

در چارچوب سیاست های فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و شهردار قائم شهر نشست راه اندازی موزه در قائم شهر با حضور مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر،مهندس فضلی رئیس و مهندس میرزایی عضو شورای اسلامی شهر و معاونین سرمایه گذاری،مالی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر در دفتر شهردار برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر ، در چارچوب سیاست های فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و شهردار قائم شهر نشست راه اندازی موزه در قائم شهر با حضور مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر،مهندس فضلی رئیس و مهندس میرزایی عضو شورای اسلامی شهر و معاونین سرمایه گذاری،مالی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر در دفتر شهردار برگزار شد.

در این جلسه مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر با بیان اینکه جلسه امروز برای راه اندازی موزه در شهر قائم شهر با تاکید شورای اسلامی دوره پنجم برگزار گردید ابراز داشت:در سال 91-92 ما ساختمان شهرداری را بر اساس تفاهم نامه ای به میراث فرهنگی واگذار نمودیم که متاسفانه به دلیل مسائل اقتصادی تا کنون اتفاقی رخ نداده است.
شهردار قائم شهر با تاکید بر اینکه ارزش میلیاردی ملک فوق الذکر در قبال اتفاقات مثبت فرهنگی احداث موزه اولویتی ندارد اظهار داشت:اینکه شهروندان با گذشته و مفاخر شهر خود آشنا شوند بسیار اتفاق مثبت و ارزشمندی می باشد.
ایشان با بیان اینکه باید معرفی شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس در اولویت قرار داشته باشد از تامین مالی احداث موزه خبر داد و گفت:شهرداری آمادگی کامل احداث و تجهیز موزه را بر اساس جلسات و نشست های تخصصی دارا می باشد.
مهندس صالح زاده با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری باید طرح دقیق و منظمی از این موضوع به شهرداری ارائه نماید تصریح کرد:شهرداری آمادگی 100 درصدی اجرای این کار را دارد و ان شالله با اهتمام ویژه ای که همکاران ما در شورا و شهرداری دارند این پروژه با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی در کوتاه ترین زمان به مرحله اجرا در خواهد آمد که متعاقبا نتایج آن به اطلاع شهروندان فهیم قائم شهر خواهد رسید.