تجلیل از مسئولین روابط عمومی های شهرستان قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/3/1 2686 بازدید 0 نظر
تجلیل از مسئولین روابط عمومی های شهرستان قائم شهر

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مراسم تجلیل از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان قائم شهر با حضور شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر قائم شهر،فرماندار شهرستان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مراسم تجلیل از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان قائم شهر با حضور شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر قائم شهر،فرماندار شهرستان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران برگزار شد.

در این مراسم مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم و مدعوین محترم در ماه مبارک رمضان و ابراز امیدواری ازبرگزاری  این نشست ها در توسعه شهرستان قائم شهر گفت:روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و در حوزه مدیریت شهری این موضوع ویژه تر می باشد.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند در کنار مدیران برنامه های توسعه را عملیاتی نمایند ابراز داشت:فضای مجازی مانند بسیاری پدیده های دیگر در کنار همه مزایا ، معایبی دارد و از جمله آن می توان به منفعت طلبی های برخی افراد معلوم الحال در این قالب برای نفع شخصی ولو به قیمت به حاشیه کشیدن اصل موضوع اشاره نمود.
شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه روزگاری قائم شهر را به عنوان شهر خسته خطاب می کردند و این موضوع سبب شد تا در اولین اقدام با بررسی هایی که با شورای اسلامی شهر، فرماندار و نمایندگان داشتیم طرح احداث و توسعه پارک جنگلی تلار را شروع کردیم که به عنوان یک نقطه گردشگری منحصر به فرد در شمال کشور بدل شده است.


وی با بیان اینکه در کنار ایجاد فضای تفرجگاهی در پارک تلار بیش از 200 اشتغال مستقیم در این بخش ایجاد می شود، گفت:در طول 6 ماه کار عملیاتی برای ساخت این پارک توسط پرسنل شهرداری حدود 2000 نفر زحمت کشیدند که جای قدردانی دارد.
مهندس صالح زاده با اشاره به بازدید استاندار مازندران از این پروژه و اعلام افتتاح آن همزمان با سفر هیئت دولت گفت:در این شرایط ما شیطنت هایی را از سوی برخی افراد منفعت طلب شاهد بودیم که با کار درست روابط عمومی و ایجاد جریان رسانه ای و کمک اصحاب رسانه این پارک به درستی به مردم معرفی شده و این آمادگی وجود دارد تا تحت قالب برنامه ای شورای روابط عمومی شهرستان قائم شهر با حضور در این پارک و بازدید از خرده پروژه های اجرا شده در این پروژه بزرگ در حوزه توسعه گردشگری شهرستان قدم برداریم.

مهندس نصیر متانی رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قائم شهر ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفته و ابراز داشت:روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده هر سازمانی می توانند عملکرد مجموعه را به درستی به سمع و نظر مردم برسانند.

در ادامه این مراسم عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران با اشاره به اینکه تا کنون مشابه چنین برنامه ای را در شهرهای دیگر استان شاهد نبودیم به مظلومیت حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت:از شهرداری و فرمانداری شهرستان قائم شهر به دلیل برگزاری چنین برنامه ای تشکر می کنم.
مهدوی با بیان اینکه روز قدس در پیش است و روابط عمومی ها باید با برنامه مشخص مردم را برای حضور در این روز تشویق نمایند گفت:هر اتفاقی که در مجموعه روابط عمومی ها رقم می خورد باید نتیجه اش توسعه شهرستان شود و ملاک ارزیابی روابط عمومی ها نیز همین مسئله می باشد.
ایشان با بیان اینکه قائم شهر دارای ظرفیت های منحصر به فردیست که دیگر شهرها از آن بی بهره می باشند گفت:قائم شهر به جای اینکه شهر مقصد گردشگری باشد به شهر گذری بدل گردیده است.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید بازوی شهرداری و فرمانداری باشند گفت:کارهای زیبای مهندس صالح زاده را دیده و باید بگویم مسئولین قائم شهری به روز هستند.

مهندس یوسف پور فرماندار قائم شهر ضمن قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر قائم شهر بابت میزبانی این برنامه اظهار داشت:اینکه ذهنیت مردم به سمتی برود که قائم شهر را با عنوان شهر خسته خطاب کنند مطلوب نبوده و باید ذهنیت مردم به سمت اتفاقات مثبت و نوید بخش به سمت امیدافزایی سوق یابد.
وی افزود:در بحث پارک جنگلی باید گفت شهردار قائم شهر در این بخش بسیار خوب ورود نمودند و این کار خوب می تواند در نقاط دیگر قائم شهر مانند پارک جنگلی قادیکلا با مرداب تاریخی اش عملیاتی شود.

در پایان مراسم از مسئولین روابط عمومی های شهرستان تجلیل به عمل آمد و احکام شورای روابط عمومی شهرستان به اعضای برگزیده انتخابات شورای روابط عمومی ها ، اهدا گردید.