بازدید شهردار قائم شهر از کارخانه نساجی شماره یک

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/2/29 3398 بازدید 0 نظر
بازدید شهردار قائم شهر از کارخانه نساجی شماره یک

مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر با همراهی مهندس کاظم علیپور ریاست هیات مدیره نساجی شماره یک ،مدیرعامل و با حضور کارکنان کارخانه از کارخانه نساجی شماره یک قائم شهر بازدید نموده و تصمیمات مناسبی برای رشد تولید در کارخانه اتخاذ گردید .


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر با همراهی مهندس کاظم علیپور ریاست هیات مدیره نساجی شماره یک ،مدیرعامل و با حضور کارکنان کارخانه  از کارخانه نساجی شماره یک قائم شهر بازدید نموده و تصمیمات مناسبی برای رشد تولید در کارخانه اتخاذ گردید .

در راستای بازدید با برگزاری جلسه ای و تشکیل کار گروهی به نام رشد تولید حسب فرمایشات مقام معظم رهبری ، دستور خرید ۵ دستگاه جدید RU04 را جهت افزایش تولید بخش ریسندگی کارخانه داده شد و مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال  برای بروز رسانی و آماده سازی خط حلاجی کارخانه در جهت افزایش و رشد مصوب گردید. 

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند تمامی خطوط تولید ریسندگی و بافندگی کارخانه نساجی شماره یک هم اکنون در حال تولید می باشد و حقوق کارگران کارخانه نساجی نیز قبل از پایان ماه پرداخت گردید .