حضور فرماندار قائم شهر در سازمان آتش نشانی شهرداری قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/2/16 3397 بازدید 0 نظر
حضور فرماندار قائم شهر در سازمان آتش نشانی شهرداری قائم شهر

مهندس یوسف پور فرماندار شهرستان قائم شهر به همراه دکتر عباسی معاون فرماندار و هیئت همراه به مناسبت روز جهانی آتش با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر، ضمن بازدید از سازمان از زحمات پرسنل این سازمان قدردانی نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر ، ظهر امروز مورخه ۱۶ اردیبهشت ماه که مصادف با روز جهانی آتش نشان بوده است ، مهندس یوسف پور فرماندار شهرستان قائم شهر به همراه دکتر عباسی معاون فرماندار و هیئت همراه با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر، ضمن بازدید از سازمان از زحمات پرسنل این سازمان قدردانی نمود.

مهندس یوسف پور ضمن تشکر ویژه از عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر در ضد عفونی معابر شهری روز جهانی آتش نشان را به پرسنل این سازمان تبریک گفت.

در ادامه مهدی کیانوش مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر با اشاره به فعالیت های این سازمان به ارائه گزارشی از اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر و همچنین نحوه عملکرد سازمان در ضد عفونی معابر و مقابله با ویروس کرونا پرداخت.