بازگشایی خیابان هیرکانی و طرح احداث پارک شهید یعقوبیان در رینگ داخلی کفشگرکلا

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1399/2/1 3343 بازدید 0 نظر
بازگشایی خیابان هیرکانی و طرح احداث پارک شهید یعقوبیان در رینگ داخلی کفشگرکلا

صبح امروز با حضور شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شریف ،آیین بازگشایی خیابانی ۱۲ متری در منطقه کفشگرکلا قائم شهر برگزار شد .


 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر ، صبح امروز با حضور شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شریف ،آیین بازگشایی خیابانی ۱۲ متری در منطقه کفشگرکلا قائم شهر برگزار شد .
در این مراسم مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر ضمن قدردانی از خانواده شهید یعقوبیان بابت توافقی که با شهرداری مبنی بر واگذاری زمین برای ایجاد خیابان ۱۲ متری جهت اتصال رینگ داخلی به خیابان شهید رنجبر و ایجاد پارکی به مساحت ۶ هزار متر مربع ابراز داشت : در توافق صورت گرفته تا پایان  شهریور ماه امسال می توانیم یک پارک با پوشش هیرکانی و یک خیابان ۱۲ متری برای ارتباط رینگ داخلی با خیابان شهید رنجبر خواهیم داشت که این موضوع سبب افزایش ارزش املاک خیابان شهید رنجبر، کاهش ترافیک شهری و تسهیل دسترسی مردم خواهد شد.
مهندس صالح زاده با بیان اینکه در این منطقه پارک محله وجود نداشته و این پارک می تواند مورد استفاده مردم شریف قرار گیرد ابراز داشت: حدود ۲ سال مذاکرات و کارهای مقدماتی این پروژه به طول انجامید که ارزش ریالی آن حدود ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد.
شهردار قائم شهر با بیان اینکه همه اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره پنجم پای کار بوده و از آن ها تشکر می کنم ابراز داشت : از آقای استاندار و معاون عمرانی ایشان به پاس توجه ویژه به شهر قائم شهر در سال گذشته تشکر می کنم که با مساعدت های صورت گرفته توانستیم موافقت کمیسیون ماده ۵ را برای این پروژه اخذ نماییم.
وی با بیان اینکه باید این قبیل مشارکت ها در قائم شهر نهادینه شود ابراز داشت : در این پروژه که شورای اسلامی شهر قائم شهر و شهرداری انجام داده است ، شهر و شهروندان ، شهرداری و خانواده محترم آقای یعقوبیان رضایت خواهند داشت که از اینجا از همه صاحبان املاک بزرگ در قائم شهر تقاضا دارم برای افزایش سرانه فضای سبز و اقدامات عمرانی به شهرداری مراجعه نمایند تا با توافقی صحیح اقدامی ماندگار انجام شود که همه طرف های توافق رضایت داشته باشند.