جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قائم شهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا در حوزه شهری

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر خبر 1398/12/4 87453 بازدید 0 نظر
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قائم شهر در خصوص اقدامات پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا در حوزه شهری

جلسه فوری پدافند غیرعامل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر، مهندس عباسی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری مناطق یک و دو روسای سازمانها و مسئولین واحدها در شهرداری قائم شهر برگزار شد.


جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری قائمشهر در خصوص  اقدامات پیشگیرانه  شیوع بیماری کرونا در تاریخ 3/12/98 در دفتر شهردار قائمشهر برگزار شد .
مهندس عباس صالح زاده شهردار قائمشهر ضمن تشریح اقدامات پیشگیرانه و مقابله  برای مهار ویروس کرونا  بیان داشت زباله های شهری  با توجه به شرایط حساس بهداشتی  به فوریت تخلیه شود و عملیات آهک پاشی به دفعات تکرار گردد.  وی با توجه به حضور کارمندان و ارباب رجوع  در ساختمان شهرداری  بیان داشت: تمام دستگیرها ی درها و سرویس های بهداشتی باید به تناوب ضد عفونی گردد و آموزش لازم به پرسنل پرتلاش شهرداری قائمشهر برای اقدامات پیشگیرانه شامل شستن دست ها برای عدم انتقال و ضد عفونی داخل  آسانسورها  و محل هایی که امکان انتقال در آن وجود دارد و ضد عفونی آنها  با الکل سفید پس از رفتن و پیش از آمدن پرسنل شهرداری و تمام سازمان ها و  و شهرداری ها مناطق و همه مکان هایی که احتمال آلودگی در آن زیاد است صورت گیرد.
وی همچنین بیان کرد : سمپاشی  های پیشگیرانه و ضدعفونی  شهرداری و سازمان ها و اتوبوس ها  و تاکسی ها برای سلامتی مردم عزیز هفته ای یک بار انجام شود و آگاه سازی مردم  برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در سطح شهر و فضای مجازی  با جدیت صورت گیرد و همه ادارات ملزم به  رعایت مسائل بهداشتی شوند . جناب آقای عباسی نائب رئیس شورای اسلامی دوره پنجم هم ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی  و آموزش های لازم در حوزه شهری و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی، از شهردار قائمشهر به دلیل اهمیت دادن به این موضوع و تشکیل جلسه مدیریت بحران تتشکر کرد.