اعتبار 5 میلیارد تومانی برای بهسازی مبلمان شهری قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر خبر 1398/11/23 2885 بازدید 0 نظر
اعتبار 5 میلیارد تومانی برای بهسازی مبلمان شهری قائم شهر

روشنایی معابر قائم شهر که با هزینه حدود 650 میلیون تومانی افتتاح می شود در راستای برنامه های شورای اسلامی شهر در دوره پنجم صورت پذیرفته است.


در مراسم افتتاحیه تیرهای دکوراتیو میادین امام(ره)،طالقانی و نورپردازی زیرگذر امام (ره) مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر با اشاره به پروژه های شهرداری در حوزه بهسازی و تغییر مبلمان شهری گفت:روشنایی معابر که با هزینه حدود 650 میلیون تومانی افتتاح می شود در راستای برنامه های شورای اسلامی شهر در دوره پنجم صورت پذیرفته است.
مهندس صالح زاده با بیان اینکه آهنگ سازندگی شهر قائم شهر با برنامه های شورای پنجم سرعت گرفته بیان داشت:در این شرایط سخت اقتصادی با تدبیر شورا در حال جمع آوری تیرهای برق قدیمی از سطح شهر و نصب تیرهای دکوراتیو جدید با روشنایی مناسب می باشیم.
وی با اشاره به استفاده از تیرهای قدیمی در مناطقی که روشنایی نبوده و یا کم می باشد تصریح کرد:نصب تیرهای جدید این نوید را می دهد که قائم شهر از دیگر شهرها زیباتر می شود.
شهردار قائم شهر با اشاره به نصب 4 تیر دکوراتیو در میدان طالقانی و 12 تیر در میدان امام (ره) و 14 اصله تیر در حاشیه میدان امام (ره) اظهار داشت:یک کار بزرگ که توسط پرسنل شهرداری انجام شده و باید از آن ها قدردانی نمایم این بوده که پروژه نورپردازی میدان امام(ره)که برای اجرا در گذشته پیمانکار از شهرداری طلب 700 میلیون تومان هزینه کرده و اعلام قیمت کرده بود را در این دوره با 70 میلیون تومان و با توان متخصصین شهرداری عملیاتی نمودند.
صالح زاده با اشاره به اینکه برای فاز بعدی این پروژه 5 میلیارد تومان اعتبار توسط شورای اسلامی شهر قائم شهر مصوب شده گفت:تلاش ما تغییر و بهسازی وضعیت مبلمان شهری می باشد و در این مسیر چند پروژه تعریف شده که ان شالله با به ثمر نشستن آن ها در ادامه شاهد تغییر فضای شهری در قائم شهر باشیم.