برگزاری آیین افتتاح پارک مرحوم یزدانی

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1398/11/19 2992 بازدید 0 نظر
برگزاری آیین افتتاح پارک مرحوم یزدانی

آیین افتتاح پارک مرحوم یزدانی با حضور مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر،مهندس یوسف پور فرماندار قائم شهر،دکتر ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی،مهندس فضلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر ،خانواده مرحوم یزدانی و تنی چند از مسئولین شهرستانی و شهری و همشهریان قائم شهری در کمربندی شمالی ،بلوار شهیدان سادات نیا قائم شهر برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، شنبه ۱۹ بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،آیین افتتاح پارک مرحوم یزدانی با حضور مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر،مهندس یوسف پور فرماندار قائم شهر،دکتر ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی،مهندس فضلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر ،خانواده مرحوم یزدانی و تنی چند از مسئولین شهرستانی و شهری و همشهریان قائم شهری در کمربندی شمالی ،بلوار شهیدان سادات نیا قائم شهر برگزار شد.

در این مراسم مهندس صالح زاده شهردار قائم شهرضمن خوش آمد گویی به مسئولین و مدعوین حاضر در مراسم  با بیان اینکه موضوعات مطروحه توسط بنده امروز خروجی تصمیمات شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره پنجم بوده گفت:بنده عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره پنجم و منتخب مردم شریف این شهر بوده و امروز توفیق خدمت در جایگاه شهرداری را دارم.
شهردار قائم شهر با اشاره به وضعیتی که شورا و شهرداری قبلی را  در این دوره تحویل گرفته به وضعیت بد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت:در سال 92 شهرداری را با بیلان مثبت 10 میلیارد تومان و 480 نفر نیروی انسانی تحویل مجموعه بعدی دادیم و در این دوره شهرداری را با 150 میلیارد تومان بدهی و بیش از 1532 نفر نیروی انسانی به انضمام کارخانه نساجی قائم شهر با زیان 25 ساله را تحویل گرفتیم و آن را در این دوره مدیریت کردیم.
شهرداری  قائم شهر با بیان اینکه اگر امورات شهری بر پایه اعتبارات دولتی و جیب مردم برنامه ریزی شود اتفاقی رخ نمی دهد و شهر خوبی ساخته نخواهد شد تصریح کرد:بر همین اساس اولین پایه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم علی رغم اندک مقاومت شهردار وقت، تشکیل کمیسیون سرمایه گذاری بوده که در ادامه شهرداری مدیریت سرمایه گذاری را بنا نهادیم تا با جذب سرمایه گذاران و مشارکت مردم و بخش خصوصی اهداف ترسیم شده را عملیاتی نماییم.
وی با بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری در این دوره عدم ایجاد فشار اقتصادی از طریق افزایش عوارض به مردم می باشد ابراز داشت:شهرداری قائم شهر در جذب اعتبارات دولتی جزو شهرداری های پیشتاز استان بوده ،ما توانستیم 1200 میلیارد تومان مصوبه حوزه سرمایه گذاری گرفته و برای آن ها طرح تهیه و مجوز ماده 5 گرفتیم که الان در مرحله امضا قرارداد قرار دارند.
شهردار قائم شهر با تاکید بر اینکه در صورتی که به سمت سیاست های کلان نمی رفت نمی توانست طرح هایی مانند تونل شهری را پایه ریزی کند اظهار داشت:بودجه محقق شده شهرداری قائم شهر در سنوات اخیر حدود 80 میلیارد تومان بوده ولی فقط یکی از پروژه هایی که با مشارکت بخش خصوصی تعریف کردیم 600 میلیارد تومان هزینه دارد.
مهندس صالح زاده ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه خانواده مرحوم یزدانی در انجام این عمل خیر تصریح کرد:شهرداری قائم شهر از همه کسانی که در این بخش ها قصد مشارکت دارند استقبال کرده و حمایت می کنیم.
وی با بیان اینکه 4 پروژه زیرگذر ( مسجد رسول کوچکسرا-۱۶ متری اول و دوم _دخانیات -قائم محله )برای شهر قائم شهر تعریف شده که هزینه احداث آن ها قریب به 30 میلیاردتومان می باشد گفت:شهرداری قائم شهر اولین شهرداری در استان مازندران است که در جهت ساماندهی معضل زباله اقدام کرد که 24 میلیارد تومان تنها برای زمین آن و 6 میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست هزینه می شود و به یاری خدا مشکل 50 ساله زباله قائم شهر حل می شود.
شهردار قائم شهر با بیان اینکه در سال جاری 20 هزار تن آسفالت علی رغم هزینه بالای قیر در معابر و کوچه های شهری قائم شهر مصرف شده ابراز داشت:در اسفندماه پارک جنگلی تلار به عنوان یکی از پروژه های بی نظیر سال های اخیر قائم شهر افتتاح می شود.