وقتی شهردار قائم‌شهر برای مازندران آبروداری می‌کند

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر خبر 1398/10/12 42967 بازدید 0 نظر
وقتی  شهردار قائم‌شهر برای  مازندران  آبروداری می‌کند

نشست شهرداران استان مازندران با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد و شهردار قائم شهر مورد تقدیر ویژه مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور قرار گرفت.


  شهردار قائم شهر مورد تقدیر ویژه مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور قرار گرفت.

  نشست شهرداران استان مازندران با حضور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد.

  در این نشست شهردار قائم شهر به عنوان نماینده شهرداران مازندران ، راه نجات استان را اجرای پروژه های کلان و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران دانست.

عباس صالح زاده با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر قائم شهر با برنامه های شهرداری این شهر همراهی خوبی دارد ، اظهار داشت: قرار است با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی ، پارک جنگلی تلار به یک منطقه نمونه گردشگری در شمال کشور تبدیل و در یوم الله ۲۲ بهمن نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد.

  شهردار قائم شهر با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر قائم شهر ، افزود: احداث برج طبیعت ، رستوران ۷۰۰ متری ، جاده سلامت به طول ۴ کیلومتر در ۳ لاین، سوئیت های زیبا ، استراحتگاه های مناسب و … از جمله برنامه های ما در پارک جنگلی تلار است که در حال ساخت می باشد.

  صالح زاده به احداث پروژه عمارت ماندگار و تونل های شهری در هسته مرکزی شهر قائم شهر اشاره کرد و افزود: این پروژه ها ها با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده و در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

  وی ادامه داد: در ماه های اخیر اقدامات خوبی در راستای احداث پارکینگ ها عمومی جهت کاهش بار ترافیکی در شهر قائم شهر و همچنین ساماندهی زباله و احداث کارخانه کمپوست انجام گرفته است.

  شهردار قائم شهر با بیان اینکه منابع مالی شهرداری ها با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی ، تامین خواهد شد ، افزود: در حوزه سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی ، ظرفیت های بسیار خوبی در تمام شهرهای مازندران وجود دارد.

به گزارش مازنی خبر ، صالح زاده که در همایش شهرداران مازندران به عنوان نماینده شهرداران سخن می گفت ، افزود: دریا و جنگل فرصت های بسیار خوبی برای استان به وجود آورده است در صورتی که ما نتوانسته ایم از این فرصت ها و حضور میلیونی گردشگران به خوبی استفاده کنیم.

  شهردار قائم شهر با تاکید بر اینکه شهرهای استان تنها با جذب سرمایه گذار توسعه می یابند ، ادامه داد : باید موانع سرمایه گذاری را برطرف سازیم و قدرت شهرداری ها را در بحث صدور مجوز برای سرمایه گذاران افزایش دهیم.

   در پایان این نشست ، معاون عمرانی وزیر کشور از شهرداران مازندران خواست از جای خود برخیزند و شهردار قائم شهر را به عنوان یک شهردار موفق مورد تشویق قرار دهند./مازنی خبر