مراسم معارفه مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر خبر 1398/3/2 101454 بازدید 0 نظر
مراسم معارفه مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر

مراسم معارفه شهردار قائم شهر، آقای مهندس عباس صالح زاده در روز پنجشنبه مورخ سوم مرداد سال جاری در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، مراسم معارفه مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر با حضور حضرت آیت الله معلمی نماینده محترم مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم شهرستان قائم شهر، دکتر رضیان ودکتر ادیانی نمایندگان محترم مردم قائم شهر؛سوادکوه،سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی،دکتر محمد دامادی نماینده محترم مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، مهندس رازجویان معاونت محترم هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران،مهندس محمدی تاکامی مدیرکل محترم امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، مهندس یوسف پور فرماندارمحترم شهرستان قائم شهر،اعضای محترم شورای اسلامی قائم شهر، مدیران دستگاههای دولتی ،خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه برگزار شد.
در ابتدا مراسم مهندس فضلی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، از حضور یکایک مدعوین تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه ایشان گزارشی از عملکرد دوساله شورای اسلامی و شهرداری ارائه داده و در پایان ضمن تبریک به سبب انتخاب مهندس صالح زاده ،برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون نمودند.
در ادامه حضرت آیت الله معلمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دکتر بهمن معین پور شهردار سابق ،انتصاب مهندس صالح زاده را به عنوان شهردار جدید قائم شهر تبریک گفته و افزودند کار شورا کار جمعی است و با رای اکثریت اعتبار قانونی پیدا می کند و انتخاب شهردار از طریق شورا و تایید صلاحیت منابع رسمی قانونی است و به لطف خدا شورا با رای اکثریت این انتخاب را انجام داد وآقای مهندس صالح زاده به عنوان عنصری شناخته شده به سمت شهردار انتخاب شد و انتخاب ایشان را به فال نیک گرفتند.
ایشان در پایان تاکید داشتند که شورای اسلامی شهر و شهردار قائم شهر با توکل به خدا راه خدمت رسانی به خلق را پیش گیرند و با همدلی و هم افزایی برای موفقیت بیشتر شهر تلاش نمایند.
فرماندار قائم شهر ضمن تبریک به جهت انتصاب مهندس صالح زاده به عنوان شهردار جدید قائم شهر، حضور آقای دریابیگی به عنوان عضو شورا را نیز تبریک عرض نمودند.
وی با بیان اینکه یقینا ما با اندیشه ما می توانیم ،که امام رحمت الله در ما نهادینه نموده است ، می توانیم به مطلوبیت برسیم و با همه توان در کنار مدیران و مسئولین برای پیشرفت و ارتقا کیفی شهر قدم بر داریم.
در ادامه مراسم دکتر رضیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهیدان ، ضمن تبریک به مهندس صالح زاده بیان داشتند، باتوجه به تجربه مهندس صالح زاده در گذشته و با وجود کاستیهای موجود، یقینا چالش های جدی بخصوص در حوزه پسماند حل خواهد شد وبا همفکری و همراهی مدیران ، کارشناسان و پرسنل تلاشگر شهرداری به سمت اعتمادسازی مردم ، تکریم ارباب رجوع و رضایت خاطر شهروندان حرکت خواهیم کرد.
دکتر ادیانی ضمن خیر مقدم و تبریک به مهندس صالح زاده بیان داشتند ایشان با توجه به تجارب ارزنده ای که در سمت شهردار ی و همچنین عضویت در شورای اسلامی شهر داشتند، می توان از این تجارب در جهت سازندگی شهر بهرمند شویم که ایشان ثابت کردند مرد کار و عمل می باشند و در این امر مهم همه با هم همراه و هم گام خواهیم بود.

مهندس رازجویان با پرداختن به توانمندی های مهندس صالح زاده و آشنا بودن ایشان با مجموعه شهرداری انتخاب ایشان را تبریک گفته و همکاری و همدلی را سبب سربلندی و سازندگی شهر دانست.

مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور همه مهمانان حاضر در جلسه، مهمترین اولویت برنامه های خود را موضوع رفع معضل پسماند و زباله اعلام نمود و اظهار داشت نگاه ویژه ای به مبلمان شهری داریم و از همه قابلیتها و ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه از حسن اعتماد ،جدیت ، همکاری و پای کار بودن اعضای محترم شورای اسلامی تشکر ویژه نمودند و تصریح کرد شهرداری متعلق به همه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان قائم شهر می باشد و ما به عنوان خدمتگذار مردم در این جایگاه انجام وظیفه خواهیم کرد.
در پایان مراسم مهندس صالح زاده بیان داشت از خداوند متعال خواستاریم در این امر مهم یاری گر من و همکارانم باشد تا در شان مردم شهرم که مزین به نام حضرت قائم آل محمد (ص)است قدمهای مفید و موثری برداریم.