اجرای طرح خیابان ورزش در محلات قائم شهر

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1398/3/2 41654 بازدید 0 نظر
اجرای طرح خیابان ورزش در محلات قائم شهر

به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر در نظر دارد طرحی با عنوان خیابان ورزش برگزار نماید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر بمناسبت چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر در نظر دارد طرحی با عنوان خیابان ورزش را بجهت سلامتی جسم و روح و ایجاد شادی و نشاط در سنین مختلف قائم شهر، بصورت هفتگی و در یک محله و با همکاری دستگاه ها، نهادها و مسئولین مختلف قائم شهر برگزار نماید.

بدین جهت جلسه ای با حضور سرهنگ ابراهیم نژاد جانشین فرماندهی سپاه ناحیه قائم شهر، مهندس متانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، سرکار خانم طالبی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی‌ شهرداری قائم شهر، ابراهیمی دبیر برگزاری طرح خیابان ورزش و مسئول بسیج ورزشکاران قائم شهر، سرهنگ حق پرست معاونت راهنمایی و رانندگی قائم شهر، گران رئیس مرکز بهداشت قائم شهر، نصیری رئیس جمعیت هلال احمر و همچنین برخی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهر به میزبانی سپاه پاسداران ناحیه قائم شهر برگزار شد.
در این جلسه، حاضرین در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن و برآیند مثبت این طرح به بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاه های خود پرداختند و در جلسه آینده نیز جمع بندی نهایی در خصوص نحوه و زمان برگزاری این طرح گرفته می شود.