جلسه تعیین تکلیف پروژه نگین شمال

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر گزارش تصویری 1400/9/1 2106 بازدید 0 نظر
جلسه تعیین تکلیف پروژه نگین شمال

جلسه تعیین تکلیف پروژه نگین شمال با حضور مهندس علیپور سرپرست شهرداری قائم شهر ، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نمایندگان شرکت برج آوران و همکوش در دفتر شهردار قائم شهر برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائمشهر عصر امروز مورخ 1/9/ ۱۴۰۰ جلسه تعیین تکلیف پروژه نگین شمال با حضور مهندس علیپور سرپرست شهرداری قائم شهر ، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نمایندگان شرکت برج آوران و همکوش در دفتر شهردار قائم شهر برگزار گردید .
پس از بحث و بررسی و بیان دیدگاه طرفین و تایید کلیه اعضای محترم حاضر در جلسه مقرر گردید ، ظرف مدت یک هفته از تاریخ جلسه حاضر شرکت همکوش و شرکت برج آوران نسبت به معرفی کارشناس رسمی دادگستری منتخب اقدام نموده و شهرداری نیز ضمن مکاتبه با دادگستری جهت معرفی کارشناس مورد تایید طرفین و معرفی کارشناس مورد نظر شهرداری نسبت به کارشناسی به روز  پروژه موصوف اقدام نماید و پس از مشخص نمودن مبلغ کارشناسی سهم شرکت همکوش و برج‌آوران توسط شهرداری خریداری گردد.
مبلغ پرداختی به  این شرکت ها از محل آورده های املاک تجاری و اداری همین پروژه پس از تکمیل ساختمان پرداخت می گردد. زمان‌بندی اجرای پروژه پس از کارشناسی می باشد.
با توجه به تاکید سرپرست شهرداری قائم شهر و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در خصوص تعیین تکلیف وضعیت اجرای پروژه رفع دغدغه های شهروندان در خصوص پروژه نگین که نزدیک به ۱۵ سال بلاتکلیف مانده است، مقرر گردید سرمایه‌گذاران طرف قرارداد به رفع مشکلات و موانع پیش روی اجرای پروژه اقدام نمایید تا در کمترین زمان ممکن شهرداری با انتخاب سرمایه‌گذار جدید نسبت به آغاز عملیاتی اجرایی و تکمیل پروژه اقدام نماید و مردم شریف قائم شهر از این دل نگرانی ۱۵ ساله نجات یابند.