پیام شهردار قائم شهر به مناسبت ۱۳ آبان

مدیریت ارتباطات شهرداری قائم شهر پیام شهردار 1398/8/13 3395 بازدید 0 نظر
پیام شهردار قائم شهر به مناسبت ۱۳ آبان

مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

سیزدهم آبان ماه مصادف با تبعید بنیانگذار فقید ایران اسلامی حضرت امام  خمینی (ره) در سال43 و کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم منحوس ستمشاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان درسال 58 روز متجلی شدن بصیرت و هویت انقلابی نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و روز ذلت و سرافکندگی دشمنان این مرز و بوم است.
شهادت مظلومانه دانش آموزان در سال57 نشان داد که ایثار و فداکاری برای تشکیل  ایران اسلامی بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز مبین این مسئله است که استکبار ستیزی فلسفه انقلاب اسلامی ست.
امروز فتنه انگیزی آمریکای جنایتکار در کشورهای اطراف و خاورمیانه به خوبی نشان میدهد آنچه که در سال 58 رخ داد و در  تاریخ این کشور ثبت گردید نشان از حقانیت و بصیرت والای مردم شریف این کشور بوده است.
امروز  ضمن گرامیداشت  یوم الله  13 آبان، میثاقی دوباره با روح پرفتوح امام امت و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای خواهیم بست  و  ان شالله به حول قوه الهی و به حکم آیه شریفه "قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ" شاهد خواهیم بود که مجازات و شکست مستکبرین و ظالمان به دست ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی محقق خواهد شد.

عباس صالح زاده
شهردار قائم شهر